Lilypie Fourth Birthday tickers

luni, 4 mai 2009

Paste ortodox si vacanta :D in Hasmas

Am uploadat pozele in ordine inversa (se inscrie asta in gradul de aiureala care m-a caracterizat zilele astea).
-mergand cu Seky pe coclauri
- ce se vede din zmeuris

- ce se vede din zmeuris pe partea opusa


-soarele apune...dupa niste maguri...
- soarele apuneeeeee

- in ciuda aparentelor era primavaraaaa

-Balanul vazut de sus :D

- Balan city

-tinand in palme Piatra Singuratica
-Hasmasul mare vazut dintr-o poienita

-Seky si zapada=o adevarata odisee

-admirand privelistele de pe marginea stancilor Hasmasului mare

- eram cu Seky pe inaltimi

-Seky si stapanul ei :D

-norisori de primavara

- Drumul denumit Paraul fierarilor
-Seky profitand de popas
-gargaraaaaaaaaaaa - prietenii stiu de ce

-norisori ca sa am unde sa imi tin capsorul :D

-barfa intre fete

-Seky - o floare intre flori
-ce artista sunt :)) nu-i asa?
-Piatra Singuratica si cabana primavara
-poza facuta de iubi
Pozele au fost facute de mine si de Janos si arata ca am petrecut foarte frumos noi si cu Seky a noastra. Vacanta a fost una foarte bine venita si ne-am bucurat de fiecare moment.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

comentarii