Lilypie Fourth Birthday tickers

luni, 23 martie 2009

Si hoinaream haihui in Piatra Craiului

Am fost in Crai. Soare. Frig. Zapada. Multa zapada. Si creasta craiului spectaculoasa.Cu multa zapada.A fost ziua Cristinei (prietenii stiu) si am fost cu totii langa Plaiul Foii la niste cabanute noi, foarte faine. Petrecerea a fost continua noi ne-am simtit extraordinar si Cristina e mereu tanara si optimista (vorba aia cine se aseamana se aduna). Am urcat putin, pana aproape de Zaplaz (multumim peste, vaverica si rica pentru urme) a fost tare frumos. Am gasit o priza numai buna de incarcat telefoanele in refugiul de la Spirlea :)))). Ne-am dat pe fund la coborare si a fost distractiv si scurtatura fireste :D. Cum am iesit la Spirlea am vazut creasta aproape. In Crai pe masura ce urci ti se dezvaluie peisaje din ce in ce mai frumoase. Craiul te provoaca mereu sa urci tot mai sus pentru a-ti arata privelisti din ce in ce mai frumoase. E un munte care te lasa (sau nu) sa il cuceresti, sa il cunosti, sa ii savurezi frumusetea.Desi scurta tura noastra a fost frumoasa si din fericire am beneficiat de mult soare. Pe urma ne-am reintors la petrecere. A mai trecut o zi a Cristinei condimentanta cu soare, voie buna, dans si ceva cantece pentru cei care au rezistat somnului (eu ca de obicei nu m-am numarat printre cei alesi :))). Mi-e dor, mi-e foarte dor de o cantare la cabana. Dar realizez ca nu voi avea parte prea curand de ce imi doresc eu. Pentru ca de obicei adorm mai devreme deci am sanse minime sa ma numar printre alesii sortii care rezista sa prinda cateva melodii.
Dar a fost bine si m-am simtit minunat. Am imbinat ceva miscare in aer liber cu o petrecere frumoasa la care am fost cu iubi si cu multi prieteni si m-am simtit minunat.

1. Hehe... iete ce gasesc aici :)
    Parca o cunosc pe doamna profesoara... de la un gratar cu miiici!!