Lilypie Fourth Birthday tickers

miercuri, 28 ianuarie 2009

Oare nu-i si muzica una dintre minuni...

Aşa începea un cântec mai vechi, din vremea anilor '80. De fapt atunci ii spunea slagar. Eram o data in Vama Veche, pe malul marii, la un concert folk. Ţapinarii, Florin Chilian, Zoia Alecu si o fata cu nume nemţesc dar care e românca si cânta superb (nu îmi amintesc numele ei din păcate). Venisem cu un prieten din Germania, neamţ sadea cu care mă înţelegeam in engleza deoarece putina germana pe care o ştiu nu era suficienta pentru discuţiile filozofice de vama. Ascultam muzica si la fiecare cântec îi povesteam despre ce e vorba. Dar înainte ca eu sa îi povestesc despre ce se cânta, din felul in care cântau artiştii, din melodie prietenul meu înţelegea cam despre ce e vorba in cântec. Si nu înţelegea româneşte deloc. Ce vreau eu sa spun este ca muzica transmite indiferent de limba in care e cantata. De altfel prietenul meu cânta si el la chitara. Aşa ca rămân la părerea mea important e ce transmite muzica la nivel sufletesc.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

comentarii